Descarcă kit-ul de presă Kirilă Funerar
Descoperă ghidul pentru utilizarea elementelor de brand Kirilă funerar și descarcă kit-ul de presă pe care ți-l punem la dispoziție
Logo
Logo-ul va fi utilizat în instanțe care păstrează raportul de contrast ilustrat mai jos. Se va ține cont de acest aspect, atât pentru varianta primară de logo, cât și pentru cea secundară.
Logo primar
Logo secundar
Logo-uri auxiliare
Spațiere
Indiferent de instanța folosită, se vor aplica distanțele "d" ilustrate mai jos. Acestea sunt raportate mereu la dimensiunea instanței de logo utilizate, pentru a păstra lizibilitatea și distinctivitatea logo-ului.
Dimensiuni minime
Pentru a păstra lizibilitatea logoului, acesta nu va fi niciodată dimensionat sub 250 px/25mm
Utilizări eronate
Structura și cromatica logo-ului nu vor fi niciodată alterate. Regăsiți mai jos exemple de utilizări eronate ale logo-ului.
Culorile brandului
Brandul Kirilă Funerar utilizează o culoare principală - Aquamarine Blue, o culoare de accent - Gold, și trei culori neutre - Coal, Eggshell, Dust. Culorile se vor utiliza proporțional cu rolul acestora.