Cum decurge repatrierea unui cetățean român decedat în străinătate, la Kirilă Funerar

Cum decurge procesul de repatriere decedați

Dacă ai pierdut un om apropiat în străinătate, probabil că îți dorești să știi etapele unei repatrieri, ce atribuții îți revin ție și ce atribuții revin firmei de repatriere. 

Astăzi îți prezentăm pas cu pas cum se desfășoară repatrierea unui român decedat în străinătate, la Kirilă Funerar. 

Bineînțeles, ai libertate deplină să alegi firma de repatriere pe care o consideri cea mai potrivită pentru tine, însă e bine să iei această decizie în cunoștință de cauză. 

Te vei simți mai liniștit știind că cel drag ție se află pe mâini bune și că poți avea încredere în seriozitatea și empatia celor care îl aduc acasă. 

 

Contactează o firmă de repatriere decedați

 

În primul rând, când o persoană dragă își pierde viața în străinătate, primul pas este să contactezi o firmă specializată în repatrierea decedaților.

La Kirilă Funerar îți vom explica cu răbdare, tot ce ai de făcut din momentul în care ne contactezi. 

 

Ce documente trebuie întocmite în străinătate?

 

În localitatea de reședință a persoanei decedate se întocmesc Certificatul de deces și Pașaportul de deces. 

Unde? La Serviciul de stare civilă. 

În funcție de disponibilitatea ta, ai următoarele variante: să soliciți tu documentele, în calitate de aparținător, sau să ne lași pe noi să ne ocupăm de acest aspect. 

Dacă alegi să te bazezi pe echipa Kirilă Funerar, avem nevoie și de o împuternicire din partea ta. 

De specificat este ca, în unele localități de peste hotare este obligatoriu să te ocupi tu însuți de întocmirea documentelor.

Acestea fiind spuse, pasul următor este să preluăm documentele și să mergem cu ele la morgă. 

 

Cum decurge întoarcerea în țară?

 

Ne întoarcem în România, transportând persoana decedată în cele mai sigure condiții – în mașini funerare noi, dotate cu sisteme frigorifice performante.                   

În țară, ne oprim mai întâi la laboratorul nostru funerar din Satu Mare. 

Aici, colegii specialiști în Tanatopraxie au grijă de îmbălsămarea decedatului, iar defunctul este îmbrăcat și pregătit pentru înmormântare.  

Ultimul pas este să depunem sicriul la cimitirul unde se desfășoară ceremonia de înhumare.

 

Ce documente trebuie întocmite în România?

 

Pentru înmormântare, ai nevoie de Adeverința de înhumare.

Cum o obții? Prezinți Certificatul internațional de deces la Serviciul de Stare civilă din localitate și, pe baza lui, primești adeverința respectivă. 

Adeverința de înhumare îți este solicitată de administratorul cimitirului sau de preotul care oficiază slujba de înmormântare. 

Bineînțeles, tot ce am menționat mai sus vine la pachet cu unele costuri. 

Partea bună e că statul îți oferă un ajutor financiar pentru înmormântate, iar noi te sprijinim să îl obții. Împreună cu tine, vom pregăti dosarul cu toate actele care ți se solicită. 

Pe scurt, acesta este drumul pe care îl ai de parcurs din momentul în care pierzi o persoană dragă peste hotare. Important este să-ți amintești mereu că nu trebuie să faci totul singur. Noi (sau altă firmă funerară), suntem aici să facem totul cât mai ușor pentru tine. 

Dacă te confrunți cu un deces în străinătate, ne poți contacta pentru repatriere decedați la numărul de telefon 0749 087 859.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *